Įsigijote paketą? Svarbiausi atsakymai

Įsigijote paketą? Svarbiausi atsakymai

Ar reikia aktyvuoti nuotolinės IT pagalbos paketą?

Pagalbos paketas aktyvuojamas nuo įsigijimo dienos, ir papildomų veiksmų nereikia.

Kur galiu rasti savo unikalų paketo numerį?

Jei pagalbos paketą įsigijote parduotuvėje, savo unikalų ID numerį rasite ant gautos kortelės nugarėlės po barkodu.

Jei paketas buvo pirktas internetu, jūsų unikalus ID numeris yra jūsų užsakymo numeris kurį gavote nurodytu el. paštu pirkimo metu.

Kokios paslaugos įtrauktos į mano IT pagalbos paketą?

IT pagalbos paketas apima virusų ir kenkėjiškų programų šalinimą, kompiuterių sistemos tvarkymą ir optimizavimą, duomenų atkūrimą ir tvarkymą, operacinės sistemos diegimą ir (arba) perinstaliavimą, trikdžių šalinimą, el. pašto nustatymą ir paruošimą bei daugiau. Į galbos paketą neįeina programavimo darbai ir nelegalių sitemų/programų tvarkymas.

Kaip pirmą kartą susisiekti su IT pagalba?

Galite susisiekti su mumis naudodami kontaktų puslapyje nurodytus kontaktus, kontaktų formą arba Live susirašinėjimo funkciją.

Kaip galiu maksimaliai išnaudoti savo IT pagalbos paketą?

Norėdami maksimaliai išnaudoti savo IT pagalbos paketą, kilus iššūkiams, klausimams ar prireikus pagalbos naudotis galimybe pasikonsultuoti su IT ekspertu.

Ką daryti, jei kyla problemų ne darbo valandomis?

Jei kyla problemų ne darbo valandomis, paprasčiausiai teikite užklausą nurodytais kontaktais, ir mes sugrįšime pas jus kai tik turėsime dirbantį klientų aptarnavimo IT specialistą.

Kaip galiu patikrinti likusį šio mėnesio pagalbos laiką?

Norėdami patikrinti likusį šio mėnesio pagalbos laiką, galite kreiptis nurodytais kontaktais arba Live susirašinėjimo funkcija.

Grįžti į tinklaraštį