Kuo nuotolinė IT pagalba skiriasi nuo kitų IT pagalbos įmonių?
IT pagalba yra teikiama visiškai nuotoliu be poreikio palikti darbo vietą ar namus. Mūsų IT ekspertai prisijungs prie jūsų kompiuterio nuotoliu ir skubiai išspręs kilusią problemą. Vietoj mokėjimo už individualias paslaugas, Nuotolinė IT pagalba siūlo nuolatinės IT priežiūros ir paslaugų paketą.
Kaip užsiprenumeruoti pagalbos paketą kaip naujam klientui?
Naujai klientai gali įsigyti nuotolinės IT pagalbos paketą, sekdami nuorodą mūsų svetainėje kur gaus savo unikalų ID numerį, skirtą ateities paslaugoms.
Ar yra bandomasis laikotarpis ar pinigų grąžinimo garantija naujiems klientams?
Nauji klientai gali pasirinkti tarp prenumeratos su galimybe atšaukti bet kada per 30 dienų arba trumpalaikės 3 mėnesių pagalbos paketo, leidžiančio jums išsibandyti paslaugas be ilgalaikio įsipareigojimo. Pinigai už įsigytą pagalbos paketą negražinami.
Kiek saugus yra nuotolinės pagalbos prisijungimas prie mano kompiuterio?
Nuotolinis prisijungimas yra visiškai saugus, nes jį atlieka kvalifikuoti IT ekspertai, naudodami patikrintą ir saugią nuotolinio prisijungimo programinę įrangą. Kiekvienas prisijungimas vykdomas tik su jūsų patvirtinimu ir yra matomas gyvai.
Kokie yra techniniai reikalavimai, kad mano kompiuteris gautų nuotolinės pagalbos paslaugas?
Aptarnaujame kompiuterius, ne senesnius nei 5 metų, su legalia programine įranga ir operacine sistema.